Witamy w Systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów na studia na rok 2020/2021
AKTUALNOŚCI REKRUTACJI (na stronie uczelni)
KOMPLET DOKUMENTÓW (wykazy dokumentów)
WIĘCEJ INFORMACJI O REKRUTACJI (opłaty, komplet dokumentów, itd.)
Kontakt z nami:
email: rekrutacja@aps.edu.pl
Problemy techniczne związane z działaniem systemu IRK
email: irk@aps.edu.pl
(w okresie od czerwca do września)
ODWOŁANIA OD DECYZJI KOMISJI REKRUTACYJNEJ
Odwołanie od decyzji o odmowie przyjęcia na studia wydanej przez Komisję Rekrutacyjną należy kierować do Rektora APS w terminie 14 dni od daty otrzymania listem poleconym ww decyzji.
Decyzje o odmowie przyjęcia na studia, dostępne w systemie IRK mają (z formalnego punktu widzenia) jedynie charakter informacyjny - Decyzje o odmowie przyjęcia na studia zostały wysłane listem poleconym (za potwierdzeniem odbioru).
Odwołanie powinno być sporządzone według wzoru, który zamieszczamy poniżej:
Odwołania można składać:
1) za pośrednictwem skrzynki ePUAP, adres do wysyłki odwołań (należy kliknąć na link będąc już zalogowanym do ePUAP): https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/pismo-ogolne-do-urzedu/aps
2) wysłać listownie na adres uczelni: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, ul. Szczęśliwicka 40, 02-353 Warszawa, z dopiskiem: "Do Rektora APS - Odwołanie od decyzji Komisji Rekrutacyjnej"